Monday, June 20, 2011

Uued pärlid Milaanost

Oh, tänane päev tuli raskelt.
Magamata öö, iga 5-minutine check onlines fashion-site´del. Kannatus oli lausa lõhkemas, aga siin need lõpuks on. 2 päeva pärlid

Triibulised riided on mulle alati meeldinud. Natukene aeg-ajalt liiga palju, sest saan korduvaid märkusi ( ma arvan, et härra Sheenil on sama palju tehtud noomitusi tema joomiste kohta ), et jälle sama jama ja olen muutunud igavaks. Mu riided ei peegelda mind enam ( kuigi pudelipõhi võib ilmekalt kirjeldada Charlie elu ). Kokkuvõtteks - kena modell, cool outfit ja silmarõõmu homseni....

Moncler Gamme Bleu


Ma ei tea moest midagi ! Aga väga tahaks, siis ka igasuguseid asju "kokku sobitada" ja öelda, et see on kunst. Minu kummalisema pärli tiitel läheb CK kollektsiooni ühele outfitile... Kummaline, et selline asi nüüd neil moodi tuleb. Meil selliseid outfite on tänavail näha juba aastaid - mustad dressid ja maika... Enamik LMÕ-mägede pätte käib nii riides. Mul on siiralt hea meel, et 2012 suvel saavad nad end tunda kui trendi-inimesed. Aga samas minu arvamus härra Zucchelli...... kumba uskuda






Armani teab, mida teeb



Outfit super, prillid - tahan juba kuskilt odavat koopiat neist saada
Sinine - alati garderoobis ka endal
Saapad - ei kanna välja, aga moe nimel ohverdama alati nõus




2.päev tõi palju rõõmu ja ilusaid asju. Nüüd tuleb oodata allahindlusi või siis odavaid koopiaid. Minu Star wanna-be staatuse juures ei ole tähtis originaal-toodang vaid originaalsus....
Nüüd jään 3.päeva ootama, et siis taas oma moe-arvamus välja öelda.....

No comments:

Post a Comment