Wednesday, June 15, 2011

Haige

Oh, ma olen haige.....



Ma ei ole armuvalus - kuigi seda võiks tegelt olla, sest pole ammu juba seda tunnet olnud.... Ei ole ka mingit kahtlast sügelust või muud sarnast haigust, mille võiks saada mingilt noormehelt, kelle nime ma ei tea ja kes lahkus juba ennem hommikusööki ega jätnud oma telefoninumbrit...... ei põe ka mingit haigust, et kõik peaks minust eemale hoiduma nagu enamik püüab teha nädalavahetusel koledate inimeste puhul.... Kui keegi julgeb öelda, et vanadus annab endast märku, siis võib juba arvestada, et ta kuulub kustutamisele Facebookis ega ole ka plaanis vastata kõndele ( välja arvatud, kui see ei ole kasulik )

Teen asja lihtsalt põnevaks.. Mul on inflammation ( inglise keeles, et oleks veelgi wanna-be´likum ) ja ma pean veetma 2 nädalat voodis ning hoidma jalgu üleval....

Viimane kord kui ma nii kaua jalgu hoidsin.. äh sellist hetke pole olnud... Harilikult 10.min ( kui sedagi )

Teen midagi hullu, ma ei aja habet 2 nädalat - tahan näha kui koledaks veel annab minna. Minu eksperiment, mis on siiani olnud mu pikim katsetus elus :)

Eile algas ja lõpeb see kõik 28.juuni.... Kuniks selle ajani - tabletid, geelid ja ohtralt halbu filme...

ja need pildid peaks ka tuju üleval hoidma, sest minu enda arst ei ole just esikaane jaoks sündinud

No comments:

Post a Comment