Sunday, June 19, 2011

On taas aeg.......

....... pöörata pilgud läände ! ( Kunagi lubati Eestisse tuua läänest palju ilusaid mehi ) Ma siiani ootan.....
(Will Chalker - minu lemmik modell ----->)
2012 moepäevade sümbol ( minu jaoks )



EI EI EI !!!! Cheril ei tule uut plaati..... Beyonce ei ole kuskil lähedal esinemas .....Ainult, mis huvitav võib olla, on suvised gay-pride´d mööda Euroopat, kuhu ma ei jõua kohe kindlasti, aga hiljem vaatan pilte.

Milaano ! FW kevad-suvi 2012 ja see kord on catwalki vallutanud mehed. Ma täpselt ei tea, mis mind rohkem paelub FW puhul... Kas ilusad riided või see, et osad modellid on laval peaaegu alasti.... ah, mis ma valetan - kõik on ilus ja tore, mis kättesaamatus kauguses

Kuigi FW alles alguses, siis esimesed pärlid on juba leitud... Aga mu usun neid tuleb veel

Roberto Cavalli
( ma ei tea, aga siin on midagi )


Dolce & Gabbana
( Simon Nessman )

Ja juuli ei ole enam kaugel.........ega ka september tulemata jää. Siis saab veel moodi

No comments:

Post a Comment