Tuesday, June 21, 2011

..........sõit kestab veel

ja on peagi lõppemas....

3.päev Milaanos on üle elatud. Tänu interneti võludele on nähtud mõned kollektsioonid lausa live´s ära. Nii tähtis olen ( peaaegu nagu oleks kohapeal olnud ja vaadanud seda Anna W ja muude asjapulkadega koos )


(John Richmond)

Igakord ei peagi outfit müüma või pilt ilus six-pack olema, et meelde jääda. Kohe, kui alustasin selle kollektsiooni karmi hindamist, jäi mulle see look meelde - ma pigem arvan, et selle hurmur-modelli muhe ja karismaatiline pilk lihtsalt tungis läbi.... Oh mida kõik see pilk võiks veel teha.... Aga samas on teada tõde ( tänu mingile modelli pihtumse raamatule, mida ma tahaks kangesti lugeda ), et kõik ei ole kuld, mis särab. Et vahest siis ilusa inimese väline ilu ei peegelda tema sisemist ilu....... ( Kui raamatu saan, siis saan täpselt oma mõtte lõpetada )



(Versace / Simon Nessmann )

Nagu enamik heteromehi enda arvates 100% arvavad on moe-business ainult ilusate ida-euroopa anoreksikute ja gayde mängumaa ning kõik on vikerkaarelik või siis shiny, siis nad aeg-ajalt eksivad. Minu teada on kuskil mõni hetero disainer ka, kes ei kasuta värve( taas vastus selles modelli raamatus )...
Aga samas mängitakse julgelt värvidega. Ma arvan, et iga mees,kes õlut ja DD rinnasuurust armastab, seda outfitti selga ei paneks Õllesummeril ( juhul, kui just ei ole Star-Vaido laulmas ).... aga siiski on julgeid, kes seda kannaks. Võib olla mõni tüüp kannaks seda pluusi kadunud BonBonis kuna tegu on Versacega.
Aga samas kui ma seda roosat... ( juhul kui see oleks M.Streep oma Prada filmist, siis oleks selle roosa kohta ka mingi 2.35 minutine selgitus... ja see ei olegi roosa vaid mingi muu roosa ), siis ma olin täitsa lummuses - suvine, seksikas, super... Ja taas Simon näeb taevalik välja
Mina julgeks seda kanda ( isegi siis, kui sinna külge ei ole 14-aastane laps Aasiast Versace silti külge traageldanud )

Päevake veel ja Milaano salatibaarid( kui nad sedagi süüa tohivad - ei väsi kordamast, vastuse selle modell-aabitsas )ning jõusaalid jäävad tühjaks, sest moepäevad saavad otse selleks korraks. Enamik suunduvad vist kuhugi mujale. Ehk on kuskil Karli juures aftekas...

No comments:

Post a Comment