Tuesday, June 28, 2011

Kõik korraga ehk siis peotäis Pariisi pärleid

Pariis on ka otsas..... Oh ei, mitte linn ega ka Eiffeli torn nagu see alla kukub G.I Joe filmis.... Moepäevad said otsa meestele ka selles linnas. Iga päev hoidsin silma peal, et välja kaevata pärleid nagu inimesed mustal mandril teevad ja siis need omal moel töödeldult edasi anda teistele....

See oli nagu drag-queenidele mõeldud. Nii palju kleite oli meestel seljas ( minu jaoks ei olnud loomulikult pärlid, aga ma arvan, et nii mõnigi endine Club Angeli queen kannaks neid laval ), ja siis kummalisi outfitte, millest ma ei saanud aru ( aga mu teadmised ei küündi ju H&M ning Seppäla moestasemest kõrgemale -mulle tähtis, et säraks kaugele, võimalikult odav - sest ma ju nii rikas, et osta endale koguaeg uusi asju ) ja modellid... OMG - jõuluvanad oli modellides seas, kelle habemed olid lihtsalt tooni vahetanud nagu jänes vahetab oma kasukat talve saabudes.. Võib olla on see uus trend, et mida karvasem seda mehisem.... Aga kui ma tahan midagi karvast vaadata, siis ma võiks loomaaias ahvi vaadata....

Minu isiklikud pärlid Pariisist ( jumaldan neid look´e samapalju, kui head croissanti või kellegi teise poolt kinni makstud śampanjat, mis mu laual )

Mugler - mõnus Robocop. Nagu klassikalise harakale, meeldib ka mulle, kõik mis särab ja hiilgab



Alexis Mabille ja Francisco Lachowski. Palju ilusat pesu ja palju ilusaid modelle. Minu lemmik Pariisi päevadelt



Louis Vuitton - Mida kirjum kleit, seda vanem eit. Värvid, värvid ja silmipimestav sinine. Lahe



Balmain-lihtne, pop ja noortepärane ( appi, ma kasutan juba sõna noortepärane, sest oma kõrge eas ma sellesse kasti enam ei kuulu ).ma suudaks VIST ise ka sellise looki kokku panna: teksad > Cubus, saapad > NS King, t-särk > H&M, rihm - Humana... aga see ei oleks ikkagi Balmain



Walter van Beirendonck - ma olen sõnatu. See outfit on küll naiste oma, aga seal oli taolisi lillekesi meestele ka ning veelgi meeletumas variandis. See tundis kõige sobilikum välja tuua.



Givenchy - ma tahan seda ülikonda ja KOHE ( või see odav-versiooni sellest ) Nii lahe ja enamik kollektsiooni oli taoline. Käed värisevad seda looki vaadates. Lihtsalt kirjeldamatult ilus



Hermes - klassika. Modell kannab outfiti ilusti välja ning ( käsi peseb kätt ), siis kostüüm teeb seda sama modelliga. Less is more ja lihtsuses peitub võlu.



Agnés B - Sellele madrusele ostaks Kappis küll joogi. Meeldb ja otsus ei kuulu edasikaebamisele !!


Vot selline see nädal oli siis Pariisis... Ja siiski ma arvan, et Karli juures oli pidu ka ( sest ta ise oli Parisiis kohal - kuskil on ka pilt, kust ta autosse istub )

Järgmine nädal trall jätkub Pariisis Haute Couture päevadega....

No comments:

Post a Comment