Wednesday, June 22, 2011

The end part 1

Saigi otsa
need olid juuni ühed kaunimad hetked.... ja neid ei saa tagasi
nii palju pimestavat ilu......
head muusikat ( see on maitse asi küll )......

aga õnneks ei pea ma veene nüsima hakkama, sest mood liigub edasi teise linna - Pariisi ( oh ma olen ka varsti seal, kõigest 7 nädalat ootamist ja ma vallutan Pariisi - ha ha ), kus jätkub 2012 moe ettenäitamine.

Teadsin, et viimane päev saab olema super....nagu viisaka õhtusöögi puhul ( mille ma kuidagi välja võlun mingilt veidi rikkamalt turistilt ) jääb magustoit alati viimaseks ( pean silmas ikka toitu, mitte ööd kuskil hotellis, millele ei järgne hommikusöök, vaid kell 3 öösel piinlik taksosõit ja hotelli turvamehe irvitav ja hukkamõistev pilk) ning see juhtus ka Milaano showde puhul... Ja seda see oli ka!!! See oli "Creme de la creme" ....Mul ei ole sõnu, et kirjeldada ( tegelt ma ei oskaks ka - mul puudub igasugused teadmised moeasjadest ), mida ma kogesin, kui vaatasin Dsquared2 suvi 2012 showd. See oli "Bananas" - nagu super stiilne Rachel Zoe armastab öelda.

Vennad Caten´id said minu arvates suurepärase tööga hakkama. Sel showl oli kõik, mis minusugusel moe-whore wanna-be´le meeldib -> pöördlava - 4 erinevat läbivat teemat-> Super lahe muusika, õnnelik Olga Sherer ( kõik need kaunid mehed tema ümber - rannariietes modellid olid tõesti super ). Ma vaatasin showd 3 korda....

(Minu arvates, show parim look. Kuigi seal oli veel palju toredaid ranna-poisse, jäi mulle silma see. Kõik selle juures on super) --------->



Grande Finale !!!
Neli tantsijat: enam-vähem täitsa head kehad,super mega biit ( või kuidas noored ja vaesed dj´d nimetavad muusikat ) ... kitsad nahk-püksid, kontsad ja see Frankie Goes to Hollywood look. SEE OLI NII SUPER. See lihtsus, see attitide... I WILL DIE - korrates moe klassikut Rachel Zoe´t. Nii tore, kui kuskil gay-klubis saaks näha sarnase attitudega tantsijaid. Ma vaatasin showd 3 korda, siis seda lõppu ma ikka vaatan veel ja veel.. See oli niiiiiiiiiii ( nagu enamik 13 - 17 aastased kirjutavad rate.ee´s - lisavad rohkem tähti sõna lõppu, et eriti emotsionaalne olla )super super super


( Moschino )

Ja vähemalt on mul ka nüüd ülikond, millega peole minna. Leidsin selle Moschino kapist. Super-lahe Staari ülikond. Pildil särab vastu nagu suvine tähine öö ( mida nautides jäävad jaanipäeval 16-aastased rasedaks ja mõni leiab oma õnne ning kui aus olla, siis enamik seda ööd ei mäleta hommikul ). Ma arvan, et kuskil Tallinna ööelus, kui ma ennast ise peole kutsun - näeks ma selles hea välja....

Milaano on nüüd otsas. Nii palju, kui ma mäletan, siis oli palju sinist värvi nii riietes kui ka jalanõudes, hästi toredaid ja kirjusid mustreid, suviseid toone, rannariietest ei hakka rääkima ... ning ka Simon Nessmann, Clement Chabernaud, Francisco Lachowski ja teised lemmikud

Aftekas Karli juures jäi ära, sest enamik poisse on teel Pariisi. Seal on oodata ka palju pärleid - Louis Vuitton, Dior jne jne... Ootan põnevusega.

No comments:

Post a Comment