Tuesday, August 31, 2010

Raha nimel kõigeks valmis


Heategevus.

Staarid koguaeg jagavad oma raha ja pesu laiali mööda Aafrikat ja muid räsituid paikasid maailmas. Peaks ka seda tegema.... Seda ma olen nõus alati tegema. See on hea PR ja jätab mulje, et sa ikka HOOLID, mis su ümber toimub. Loomulikult ma oma palka kõike ära ei annaks, aga midagi siiski tuleb ju teha.....

Oma riideid ma Cosmolaadal ei viitsi ka müüa. Mul äkki nii halb maitse ja siis küsida oma "stiilsete" riiete eest kõrget hinda ja valetada, et nad olid veel kallimad. Miks ?...... Ja eriti piinlik oleks, kui keegi ei ostaks midagi vaid mühisedes mööda kõnniks. Samal ajal saaks ms.Bravuur kõikidest oma paljastavatest riietest lahti ja siis saadud rahaga läheks piima-vanni. Mul raha poleks ega saaks klaasi piimagi juua oma kiirnuudlite juurde...

Aga siiski head on vaja teha ja endale veidi PR ka. Aga kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähemal. ... Staar-fotograaf Indrek G uuris, kas ma tahaks ühest projektist osa võtta. Kogu raha heategevuseks........ Ma nõus !!! Ja siis kui teada sain, et pean alasti olema........ Otsustasin, et esitan suuremad ka karmimad nõudmised nagu Mariah Carey oma kontserditel.... Suutsin siiski mõned detailid vist läbi suruda

MEIK - 2 pudelit ( või lausa 3 ) veini. Missy aka Siim K oli mu partner. Alguses ei tahtnud kumbki isegi pluusinööpi lahti teha, aga lõpuks olime mõlemad pesu väel.... Lõbus oli

Tulemus - Palju staare oli kohal, kõigiga sai räägitud ja pildistatud koos. Oksjoni pidu oli super, süüa ja juua oli palju, mõni fotograaf pildistas ja leidsin hiljem ka end kuskilt seltsielu veergudelt. Pildi alghind oli 1000 eeki ja keegi seda ei pakkunud.... Ma ei teadnud, et ma nii kole olen :)

Äh, vähemalt andsin oma panus heategevusse ja sain veidi PR. Muud ju vaja ei olnud, ise olen tulemusega rahul

Tulemus on siin
See on videoklipp piltidest, mis on ilus
http://www.youtube.com/watch?v=rhBIKp2OQQk

No comments:

Post a Comment