Sunday, August 22, 2010

Kutse vs kutse


Teisipäev kell 15.32

Log in computer / ootan / desktop / thunderbird ikoonile vajutus / wait 1,4 sec / 13 lugemata kirja:
* facebook - keegi tahab sõbraks ( lausa 3 emaili )
* facebook - keegi kuskil kommenteeris ( klassikaline 5 kirja )
* junk e-mail ( 2, kuskilt araabiast )
* elu24.ee uudiskiri ( kust minust ei ole sõnagi ) - läheb kohe kustustamisele
* mingi kampaania ( läheb koos elu24.ee uudistega oma teed )
* KUTSE !!!!

Oh, lahe, ma sain kutse peole.
Ärevus on nii suur, ma olen siiski selle suures Tallinnas kellelegi silma jäänud ja endale kutse välja teeninud. Nii hea tunne on. ( Haaran laualt fotoka ja pildistan enda rõõmu. 3 sekundit hiljem kustutan sama pildi. Ma näen välja just kui purjus Kate Moss, kes tuleb kuskilt klubist ).

Avan kutse ja hakkan siis lugema. Ja siis !"%¤&%/%(%(F¤¤#"=))//&. See ei olegi personaalne kutse. See on üldine informatiivne kutse. Peole saavad kõik tulla ja pilet maksab nii ja nii palju..... PILET ????? Ma ei taha maksta. Ma tahan tasuta sissepääsu ja siis ühte tasuta jooki ka. Vähemalt peaks kohal olema ka 1 fotograaf, kes kindlasti pildistaks ja siis annaks järgmine päev otsimisrõõmu internetis ( ja siis need kommentaarid )

Nii kahju, et kutse aetakse sassi nn. tõelise Kutsega. Vanasti kui Kutse saadeti, siis sellel oli ikka tähendus. Oh, neid häid aegu, millal Kutse algas sõnadega "Armas hea Sõber, või lp, Madis R." Peod olid kinnised ja seal oli palju toredaid inimesi, rääkimata heast toidust, mõnusatest drinkidest ja siis harilikult oli seal ka dj. Lilienthal või dj Aleks Teras head mussi mängimas...

Masu teeb oma tööd ja kõik on teretulnud. Õnneks on veel selliseid toredaid üritusi, kuhu saab veel päris Kutseid. Aga kahju see, et ma olen "puhkusel" ega saa nii pea veel kõigest osa võtta.

Suvel sai päris kutseid:

2 plaadikat
2 raamatuesitlust
1 restoran
1 moeshow
1 oksjon
3 sünnipäeva
5 sari-üritus

Midagi oli veel.....

Seega ootan ikka veel KUTSEID, mitte tavalisi kutseid

No comments:

Post a Comment