Friday, August 20, 2010

Tingimusteta Lindsay

Mul on vaja puhkust.

Suvi oli meeletu, peod, kokteilid, kohtingud, veidi draamat. Elu sama põnev kui Lindsay Lohanil. Ainuke erinevus, et tal on raha ja ta ajab ka kokaiini igast august sisse ( väidetavalt - andmed pärinevad seltsielu uudistel ). Ja mul on vist parem maitse meeste suhtes ka. VIST. Aga siiski mõlemad me siiski ju nn.gayd - kes siis ei mäleta LinLo seiklusi, selle dj Sam or whatever mis ta neim oli.... Ja ta peab minema vangi ja viinaravile.

P.S. Ma olen vangis olnud (TV show eesmärgil, rehab - kodus tegin 3 päeva ja siis Norras 5 kuud kui olin kaine, sest tervis ei pidanjud vastu )

Tagasi minu juurde. Minu blogi ja jutt käib ümber minu. Kõrval-osatäitjaid siin ei ole. My point is, ma olen puhkusel. Ja hetkel mu kuulsusejanu ei saa nii palju rahuldatud, et saaks sellest kirjutada koguaeg.....

Seniks, kui ma puhkusel olen ( mis kestab vähem kui LinLo karistus ), heidan ma pilgu oma suvele ja siis ka muudele parimatele paladele, mis on juhtunud minu teel kuulsuseni. Ainuke paha asi on see, et LinLo saab iga öeldud lause eest raha ja photoshootingu kuskil ajakirja, mina aga pean ise ennast peegli ees pildistama ja tundma end sama hästi.... rahast võin ainult unistada...

No comments:

Post a Comment