Tuesday, December 21, 2010

Unustatud star


Mis toimub ?

Palun andke mulle rahusteid. Olen täitsa hullumas. Alles see oli, kui oli ilus, kena ja tore; päike säras sama kirkalt kui diskopall Hollywoodi laes; lumi oli valgem kui BonBoni wc sisse tõmmatud kokaiin.... Tahan selgitust !!!

Farmi saade oli 300 aastat tagasi. Ja see endaarvates "atraktiivne" Gabriel on ikka kuulus veel. Meeleheitel tüdrukud ja mõned kibestunud gayd on hullumas, kui ta laval oma H&M maika seljast viskab ning näitab välja veninud lihaseid. Ja lisaks sellele saab ta veel uudis-nupu Elu24 ja Õhtulehe onlines. Lisaks selleke kõik muud Lifti-Lembitud ja Trammi-Tiiad figureerivad samadel lehekülgedel.

Ma käisin kinos koos Kaiaga. Meid kutsus edukate naiste ajakiri "Buduaar". Film polnud üldse hea ja valu sai alla loputatud Apple Martinidega Lounge 8´s hiljem Cosmopolitani peol. Meist tehti pilti, saime goodie-bagid, mille sisu ma kõik ära andsin. Ja siis mõned päevad hiljem hakkasin ennast taas googeldama ( nagu ma ikka tavaliselt teen 4 korda päevas ). Leidsin sellest kino "elamusest" artikli, pildi leidsin ka........aga siis kui lugema hakkasin artiklit - süda jäi seisma. Kuulsatest inimestest oli kohal:........kõik olid ära mainitud, mina AGA MITTE.

Kas ma ei olegi enam kuulus ??? Kuidas Farmi Gabriel saab oma pelmeenidega üle päeva ELu24s figureerida ja mina käin korra aastas ( enda arvetes olin viisakas ) üritusel ega ületa uudistekünnist !!!!

Ma pean uuesti fame-whorima hakkama. Ja ma tean, kuidas seda teha. Ma tahan tagasi pressi, et minust mingi loll lugu tehakse ja siis kõik teised saaksid võimalikult halbu kommentaare kirjutada.

I´ll be back

No comments:

Post a Comment