Thursday, July 22, 2010

Nõiutud

Nagu iga korralik "superstar" kannan ka mina alati päikeseprille. Inimestel on äratundimse rõõm nii suur, aga see võib aeg-ajalt lausa "häiriv" olla, kui keegi hõiskab eemalt - "Näe, see on ju see baari pede"..... Nii tore kui leiad toredatelt inimestelt tunnustust. Nii hea, kui veel 6 aastat hiljem ära tuntakse. Olen ikka mingi jälje jätnud.

........tagasi minu fake Armani prillide juurde. Jalutasin siis Viru Keskuse suunas, prillid ees, vaatasin ringi, lootes näha ilusaid inimesi ja siis veidi endast inetumaid, et enda enesetunne hea oleks. Ja siis ja siis........... tuleb Virust välja mingi täis soditud, ülepäevitnud mees. Alguses arvasin, et mingi õnnetu hispaanlane on paljaks varastatud Pirita rannas ja tüüp saatkonna poole teel. Aga lähemale jõudes selgus, et tegu on meie kohaliku mega-giga Star-Nõiaga Ints ( kuskil kellegi teise blogis on ta päris nimigi ära toodud, aga nagu Cheril ja Madonnalgi on star-nimed, siis Nõia Ints kõlab paremini ). Õnneks mu maskeering andis mulle võimaluse tema "Prison Break" tattoo´d üle vaadata ja siis oma teed minna.

Esmapilgul seda "hispaanlasest" meest nähas olin nõiutud, kui atraktiivsest mehest, aga hiljem püüdsin Nõia needusest lahti saada, et teda lahedaks pidasin. Äkki ta on ka lahe ja meeldiv inimene, kes seda teab..........

Aga siiski nägin taas staari ja enesetunne oli hea !

Õhtul pelmeene süües mõtlesin Intsu peale, miks ta Eestis on ja mitte Soomes maasikaid korjamas või mis ta sinna tegema läks. Aga isu oli nii, et unustasin ka selle kohe

No comments:

Post a Comment