Monday, July 19, 2010

Almost famous

Kõik, mis Angelis toimub jääb selle maja vahele. Ainult seda võin öelda, et weekend oli lõbus ja tore. Palju meeldivaid inimesi ja disko oli ka täitsa nauditav

Suurt elevust tekitas kogu Tallinnas Õllesummeril esinenud Scissor Sisters. Kuulujutu järgi pidid nad ka Angelit külastama. See oleks mu C-listi olematule särale palju juurde andnud. Minu tööks jäi nende eest hoolitsemine. Ma lausa panin ülikonna selga, et ma näeks asjalikum välja ( sõltumata, et öö-kuumus tappis mind ja muutis mu ülikonna niiskeks rätikuks ) ja jätta mulje, et olen väga tähtis.

Ootasin tunni - siis saatsin sms, ja nad alles laulsid oma laule
ootasin teise tunni - siis juba hakkasid meie kohalikud A ja B staarid tulema õllepeolt
ootasin kolmanda tunni - ja siis juba lootus SS kadus samamoodi nagu mu edukas tulevik

Oh mul oleks olnud, millega keksida 2 kuud pidudel, kuidas SS ja mina olime Angelis....... Nüüd saan ainult vältida pidusid, sellest millestki pole rääkida ja keegi ei pea mind oluliseks.

Nii kadus mu läbimurre

No comments:

Post a Comment